johnderuig.reismee.nl

Dag 5

Wat is dat toch heerlijk opstaan....als het zonnetje schijnt.

Vanochtend hebben we de “wild pacific trail” gelopen. Een prachtige wandelroute langs de kust en door de bossen. Veel foto’s genomen, het was nl allemaal even mooi. Onderweg nog een adelaar gespot mijn leven gewaagd door over wat rotsen te lopen en in een boom geklommen voor een foto en zo doe je langer over zo’n route dan nodig is. Maar wel leuk en supermooi.

Daarna even een uurtje op het balkon gezeten, natuurlijk met een kop thee en heerlijk genoten van de zon.

Het hoogtepunt van deze dag was wel de berentoer, die we vanmiddag hebben gedaan. Leuke boot, heerlijk weer en het belangrijkste we hebben 4 beren gespot. Nu denk je misschien wat weinig, maar deze dieren leven solitair en lopen dus meestal alleen. Van de 4 beren liepen er 2 alleen en de andere 2 beren waren een moeder met jong....zo schattig. Ook zagen we hier weer zeeleeuwen. Er werd verteld dat hier af en toe wel eens een orka word gespot omdat deze op de zeeleeuwen afkomen. Er zijn nl 2soorten orka’s, de ene eet alleen vis en de andere eet grotere dieren zoals zeeleeuwen....maar helaas vandaag stond er geen zeeleeuw op het menu.

Daarna nog even naar het strand geweest om wat rond te lopen en als afsluiting Fischer and chips gegeten.

Morgen op weg naar onze volgende bestemming Parkville.

Gr Jeff en Johanna

Saskia

Wat een actief programma Jo! Gelukkig allemaal inmiddels met beter weer! Beren en zeeleeuwen kunnen ook afgevinkt worden! Klinkt goed allemaal! Leuk om te lezen. Grtzzz ook voor Jeff!

Monique

Jo, je lijkt wel Piet Paperazzi: alles voor het perfecte plaatje! Hahaha. Ben benieuwd.
Leuk dat jullie ook daadwerkelijk beten hebben gezien; het blijven toch wilde diëten. En wat die orca’s betreft, dat wil je niet meemaken zo’n zeeleeuwenjacht! Dan krijg je zo’n springende orca, zoals nu in het nieuws is.
Geniet van de schoonheid van de natuur. Ik ben benieuwd naar je verhaal over Parkville. Groeten!!!

Folly

Jullie 2 maken wel schitterende dingen mee. En inderdaad de papparazzi is niks vergeleken jou. Jeff Let wel op je mams he. Gevaarlijke vrouw