johnderuig.reismee.nl

Dag 7

Vanochtend vertrokken naar onze laatste bestemming Victoria, de zon schijnt, en volgens de berichten blijft hij de hele dag schijnen, dus de dag kan niet meer stuk.

Onderweg een stop gemaakt bij “ het Wildlife recovery center “ een opvangcentrum voor dieren. Gisteren is er bv een kleine zwarte beer binnengebracht die 2 dagen bij zijn dode moeder probeerde te drinken. Hij is door iemand gevonden en naar het centrum gebracht. Er zijn meerdere jonge beren maar die mochten we niet zien omdat deze niet aan mensen mogen wennen, ze worden nl weer uitgezet in het wild. Wel konden we ze bewonderen via de web-cam. We hebben daar wat rond gelopen en Jeff heeft het één en ander lopen lezen, voor mij niet te doen....is natuurlijk allemaal in het Engels.

Vervolgens verder gereden en gestopt bij het Englishman river falls park om daar naar een waterval te gaan kijken, deze konden we zowaar vinden....konden we ook niet missen, werd met een groot bord aangegeven, we hebben daar wat rondgelopen om daarna weer in de auto te stappen naar onze eindbestemming.

Rond half 5 aangekomen in het hotel om vervolgens via Chinatown naar de haven te lopen, daar hebben we even gekeken waar onze orcatoer morgen vertrekt. Dus morgen is het zover...we gaan orca’s spotten.

Bij de haven wat gegeten en gedronken daar wat rond gelopen om vervolgens met een watertaxi naar Fishermans Warf te varen, erg leuk om te zien, allemaal gekleurde woonboten met gezellige kraampjes en restaurantjes.

Terug naar hotel, ook hier hebben ze een zwembad met whirlpool...dus ook maar even gebruik van gemaakt.

Nu naar bed en hopen dat we morgen de Orca’s gaan zien.

Gr Jeff en Johanna

Monique

Ik hoop dat de Orca-tour je veel mooie foto’s oplevert. Leuk verslag van jullie dag. Jammer dat het er weer bijna op zit. Veel plezier morgen!!! Ben benieuwd naar jullie verhaal

Folly

Klinkt allemaal helemaal top groetjes en geniet maarblekker

Folly

Btw wat een schitterende foto'staat. Super!!!!!!!