johnderuig.reismee.nl

12 juni gaan we weer !!

Hallo allemaal,

12 juni gaan we weer naar Amerika maar nu naar de andere kant, nl. eerst naar New York en daarna naar Florida.

Wij hopen dat jullie ons daar ook zullen volgen. We nemen in ieder geval een mini laptop mee zodat het wat makkelijker is om een verslag toe te voegen. We kijken er naar uit!!

monique

Lieve mensen,

Ik ga jullie zeker volgen! Heel veel plezier en maak er een mooie trip van. Maak ons achterblijvers maar lekker jaloers!!! Groeten!

Rienk

Lieve John, Johanne, Sharon en dropneus , Heel Veel plezier en Sunshine en een dikke kus van ons allemaal!!! XXX

saskia

Enjoy!

stef

heel veel lol en plezier. maak er een mooie reis van. Veel foto's maken dan kunnen wij zien wat wij missen.

groetjes aan allemaal van ons allen.

je liefste zusje Letty

Mooi hoor ga maar weer lekker op vakantie en laat het maar even weten en zien!!
Ik ga je volgen als ik het niet vergeet, geniet er maar van voor je het weet is het voorbij en moet je het hele jaar weer hard werken.
Groetjes aan de rest van de fam
Je lieve zusje Letty

RIENK

MICHELLE IS GESLAAGD VOOR HAAR MAVO HIEP HIEP HOERA!!!!!!!!!!!

pa

ik hoop dat jullie heel veel plezier hebben en heel
Mooi weer
Groetjes van Pa en Dora

trudy

Ik hoop dat jullie mooi weer hebben. En veel moois zien en b eleven want het is zo snel voorbij en dan zit je weer in nat nederland geniet dus met volle teugen groetjes

Jannie Bakker

Hallo Johanna en familie ga er lekker van genieten , hopelijk een beetje mooi weer , en ik volg julli reisverslag

Groetjes en tot snel.

joke en willem

ooooo even vergeten je broer louis word opa

Rene en Corrie

Leuk om jullie zo te volgen! In Orlando zal het wel lekker weer zijn! Hier in Hoogland regent het pijpestelen! Geniet er van!