johnderuig.reismee.nl

new york

Goodbye New York, Hello Orlando.

Op het moment zitten we in het vliegtuig naar Orlando, met de mededeling dat we onze riemen om moeten houden omdat we een niet zo'n rustige vlucht zouden krijgen boven Atlanta, dit zal misschien wel te maken hebben met de tornado's die er zijn geweest of nog zijn maar ja dat word natuurlijk niet verteld ,dus dat is gokken we hebben natuurlijk de afgelopen dagen geen nieuws gezien of gehoord.

Gisteren was de laatste dag in New York, weer vroeg op om met een boot naar het eiland te gaan waar het Vrijheidsbeeld staat. Wat is dat beeld gigantisch groot zeg leuk om te zien. Het was fantastisch weer vandaag lekker warm.

De 2 dagen daarvoor was het minder warm, maar wel lekker om in zo'n grootte stad te lopen.

Na het Vrijheidsbeeld even wat gegeten. doordat we de dagen zo gevuld hebben met wat we willen zien en doen schiet het eten er bijna bij in. De uren vliegen voorbij en vaak ben je langer ergens dan dat we hadden verwacht. Vaak eten we laat. En tot op heden vaak een niet zo'n gezonde hap. Koffie/cappucino word vaak genuttigd bij Starbucks die bijna op elke hoek van de straat zit.

Daarna naar het huis van Harry Potter , en aan het eind van de dag zijn we gaan winkelen op Times square Fasion avenue. Jeffrey heeft een pet gekocht en Sharon een rokje.

Allebei waren ze aan het kijken voor Nike schoenen, maar ik had al begrepen dat de schoenen in bepaalde maten moeilijk te krijgen zijn, het is dus niet gelukt misschien hebben we in Florida meer geluk.

We hebben begrepen van Rienk en Folly dat Michelle is geslaagd, van harte gefeliciteerd meid nu een leuk feest geven.

Morgen word het vervolgd en zijn we hopelijk zonder problemen aangekomen in Orlando, waar een villa met privé zwembad op ons wacht.

saskia

Hello there,

New York alweer voorbij? Op naar het volgende hoogtepunt!
Geniet er lekker van met z'n 4ren!
Grtzz. vanuit een regenachtig Amersfoort!

joke en willem

hee familie alles goed daar wij zijn weer thuis nu gaan we jullie volgen geniet er van hopenlijk mooi weer en niet te veel eten en drinken net even naar de winkel geweest pepers gebracht moet ook gebeuren he en natuurlijk mijn wekend broodjes gehaald veel plezier daaaaag

rienk

Hey globetrotters, zo te lezen hebben jullie het weer erg naar je zin! Hier is het echt shit weer de tuin staat weer helemaal blank. en doe de groeten aan ALLE Starbucksen die je tegen komt van Michelle. Neem maar een lekker frapoccinotje.(Volgens mij klopt de spelling niet helenmaal). De groeten van ons . John zelfs voor jou voeten moet je wel nike schoenen kunnen vinden denk ik!

Cor, Martine, Lisa en Joost.

Dag ruigjes,

Ik hoop dat jullie nog heel veel mooie dingen gaan meemaken op jullie verdere reis, en daar ook verder mooi weer bij hebben.
Hier op dit moment niet zo mooi weer, en als ik jullie reis verhaal zo lees, krijgen wij ook steeds meer zin in de vakantie.
Heel veel plezier nog met zijn vieren, en zien en spreken elkaar na de vakantie

Corrie

Zo te zien hebben jullie het prima naar jullie zin. Het is leuk om jullie vakantieverslagen te lezen. Veel plezier nog!

Groetjes van de Vosjes