johnderuig.reismee.nl

Orlanda dag 1 & 2

Na een rustige vlucht, wat ze niet hadden voorspelt zijn we aangekomen in Orlando. Een stuk rustiger dan het drukke New York en ook gelijk een stuk warmer het is hier 93F dat houd in zo'n beetje 32graden. Op het vliegveld onze auto opgehaald daar stond maar 441miles op dus eigenlijk kan je wel zeggen dat het een nieuwe is. John vond het wel wat hij is nog groter als die we 2 jaar geleden hadden. Nadat we aangekomen waren bij onze villa incl. zwembad zijn we wat gaan rondkijken in de buurt een supermarkt opgezocht en ergens wat gaan eten. Een heerlijke maaltijd sinds al die fast food maaltijden die we hebben gehad de afgelopen dagen.

Gisteren zijn we naar Walt Disney World geweest Jef en Sharon wilde graag daarheen omdat dat het eerste park van Walt Disney was. Het Lijkt veel op Euro Disney maar leuk om te zien we waren daar ongeveer om 10uur en zijn s'avonds om 22.30uur weer vertrokken een lange maar leuke dag. Op het park hebben we een spuitfles met ventilatortje gekocht voor de afkoeling die we echt wel nodig hadden. Leuke Disney parade en leuke attracties.

Vandaag lekker rustig aan gedaan, wat gezwommen ,wat gelezen en lekker luieren op de luchtbedjes die we hebben aangeschaft. En straks gaan we naar het centrum van Orlando wat rondkijken, shoppen en wat eten.

We hebben geen WiFi in het huis dus helaas niet elke dag een verslag maar we doen ons best.

Groetjes uit een ver Orlando