johnderuig.reismee.nl

Orlando,Seaworld

Gisteren zijn we dan nog naar een winkelcentrum geweest wat een giga groot outlet centrum bleek te zijn, Sharon en Jef hebben daar het een en ander gekocht Nike air max, horloge, spijkerbroeken. Ze weten in ieder geval waar ze voor werken. Het scheelt wel met Nederland de prijzen zijn hier een stuk lager. We hebben daar toch wel een aardig tijdje rondgelopen.

Vandaag naar Sea World geweest een geweldige dag met leuke shows, de show met de orka hebben ze na het ongeluk met de trainer van vorig jaar wel aangepast de trainer is toen overleden. Dus geen trainers meer in het water wat de show wel minder spectaculair maakt, maar wel leuk. 2 jaar geleden hebben we de show gezien in San Diego, vandaar dat we het verschil konden merken. Verder een leuk park waar je veel kon zien en doen, Sharon en Jef hebben daar de Dolfijnen en de roggen geaaid en gevoerd. Wat ze natuurlijk helemaal geweldig vonden. Jef was bijna niet bij de dolfijnen weg te krijgen.

Nou ja ze weten nog niet wat we over een week gaan doen, dat is nog steeds een verrassing.

Morgen gaan we naar een waterpark, was eigenlijk niet de bedoeling maar we konden in Sea World goedkoop tickets krijgen.

Nu lekker ons bed in, want het is best vermoeiend.

Groetjes uit een warm Orlando