johnderuig.reismee.nl

Laatste dag Orlando

Vandaag naar het waterpretpark geweest, helaas maar met zijn drieën want Jef is in de villa gebleven. Zijn schouders waren gisteren door zijn T-shirt zo erg verbrand dat hij geen zin had en thuis is gebleven(ik wist niet dat je kon verbranden door je T-shirt heen maar hij is het levende bewijs) aangezien we al kaartjes hadden en Jef vond dat we toch moesten gaan zijn we maar gegaan en zijn daar een paar uurtjes geweest. Leuk park die voor een heerlijke verkoeling zorgde, maar toch niet lang gebleven omdat we het niet gezellig vonden voor Jef.

Wat ons wel opviel is dat daar veel mensen met een speciaal UV T-shirt zwemmen waardoor je niet verbrand. Dit hebben we maar gekocht voor Jef aangezien hij nog al snel verbrand en we nog veel tijd in de zon en aan het strand gaan doorbrengen.

Zo gaan we lekker eten en kijken of we onze verslagen weer op internet kunnen zetten, als er Wifi in de buurt is. Nu zet ik ze maar op Word dan heb ik ze in ieder geval al getikt.

Morgen vertrekken we naar het volgende hotel in Fort Meyers Beach. Misschien lukt het daar om wat foto's bij het verslag te plaatsen.

Groetjes

Reacties

Reacties

Joke en wim

Hallo familie het gaat goed daar zie ik wat vervelend voor Jef jullie zitten al weer op de helft van de vakantie de tijd vliegt voorbij maar geniet er nog maar van het is hier nat en niet zo warm

rienk

Hoi luitjes zo te lezen hebben jullie het wel naar je zin daar. He dropneus SMEER JE TOCH EENS IN!!!!
En toch houden we van je!!!

Jef ik hoop dat het gauw weer over is.

De MZZL van ons uit het (hoe kan het ook anders) regenachtig kikkerlandje xxxxx

Pa,

Hallo,beste,,familie,deRuig,
als,ik,het,zo,lees,dan,hebben
jullie,het,naar,jullie,zin,
en,ik,hoop,dat,met,jef,snel
beter,gaat,
Groetjes,Pa,en,Dora

joke en wim

hallo het is vandaag weer vrijdag al een paar dagen niets meer gelezen wel een beetje bij houden hoor hopenlijk hebben jullie het naar je zin en is jef weer wat bij gekomen hier gaat alles goed moet zo weer even wat doen voor de winkel dat gaat wel goed grt willem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!