johnderuig.reismee.nl

Aankomst Fort Myers

Alweer aangekomen op onze nieuwe bestemming in Fort Myers. We zijn een stukje omgereden om naar Clearwater Beach te gaan, ik had gelezen dat ze daar de mooiste witte stranden hadden. Nou dat klopte wel mooie witte stranden met heel fijn zand. We hebben daar heerlijk met onze voeten door de zee gelopen,eenpaar pelikanen gezienwat gegeten en onze reis vervolgd. Het is hier wel heel relaxt rijden hoor, nog niet in een file gestaan en je ziet maar weinig auto's die je voorbij scheuren haast iedereen houd zich aan de snelheid. Kleine autootjes zo als bij ons zie je niet het is allemaal groot.

Aangekomen in het hotel was het wel even wennen met zijn vieren een kamer delen na zo'n grote villa waar we allemaal een eigen kamer hadden is wel even behelpen. Je spullen kan je haast niet kwijt, maar ja we slapen er alleen maar. De omgeving ziet er in ieder geval prachtig uit.

Met Jef zijn schouders gaat het weer een stuk beter gelukkig. De verrassing om met dolfijnen te gaan zwemmen hebben we moeten vertellen ze wilden het zelf gaan regelen, maar dat is niet nodig want over een paar dagen gaan we dat al doen.

Elke avond krijgen we wel een onweer/regenbui, ze noemen het hier een Short Shower. Afkoelen doet het er niet van en meestal is het weer snel voorbij.