johnderuig.reismee.nl

Een dagje key west vanaf Ford myers

Gisteren hebben we een boottrip gemaakt naar Key West, dit hadden we al geregeld op het reisbureau. Vroeg op we moesten ons al tussen 7.00 en 8.00uur melden. Het was leuk om te zien, maar niet echt een succes. De vaart duurde al langer dan dat in de folder stond wij dachten 3uur maar het duurde 4,5 uur en dan ook weer 4uur terug. Dus de tijd die we konden besteden inKey Westwas ook niet echt lang . We hebben daar wat rondgelopen en zijn wat gaan zwemmen in zee.Het was eigenlijk veel te warm om zo'n plaatsje te bezichtigen midden op de dag.

Vandaag gaan we in ieder geval rustig aan doen, lekker uitslapen waar John En Jef op dit moment nog gebruik van maken en Sharon is zwemmen in het zwembad voordat we gaan ontbijten. En straks lekker bij het strand vertoeven. Vandaag ook even kijken of we er wat foto's op kunnen zetten maar daar moet John even bij helpen.

Groetjes uit een ver Florida.

monique

Hé luitjes!!! Leuke verhalen, ben zeer benieuwd hoe ze het zwemmen met de dolfijnen ervaren!! Wens Jeff veel sterkte met zijn schouders! Als hij niet mee wil naar dat waterpark zal hij zeker erg last van zijn schouders hebben. Schrale troost op het warme weer; hier wisselen zon en vooral regen elkaar af! Geniet nog van jullie dagen!

Corrie en Rene

Wat een leuke foto's. Zo te zien hebben jullie het erg leuk.
Geniet ervan!

groetjes Corrie en Rene