johnderuig.reismee.nl

Fort Myers

Lieve Familie en vrienden

zoals jullie zien is het dan eindelijk gelukt, er staan foto's op de site.Gisteren heeft John het een en ander uitgelegd en voorgedaan, vandaag heb ik het zelf maar even geprobeerd.

Gisteren en vandaag hebben we heerlijk rustig aangedaan,gisteren wat gezwommen in de zee. waar we overigens moesten uitkijken voor stingrays(roggen).Heerlijk warm water, je hoeft hierecht niet aan het water te wennen want het is gewoon warm en we hebben wat rondgelopen in het dorp. Vandaag wat gezwommen in het zwembad, lekker zitten lezen en heerlijk gegeten bij een goed restaurant waar je niet weet wat je moet kiezen zoveel staat er op het menu. Gisteren waren we daar ook al geweest en dat was zo goed bevallen dat we nog maar een keer zijn gegaan.

Morgen willen we naarSanibel eiland een eiland hier dichtbij, vanochtend waren we daar ook maar wat je kan bezichtigen is daar op vrijdag dicht. Dus morgen een herkansing. Het is hier nu 22.55uur en er is een wolkbreuk gaande gelukkig gaan we zo slapen waar jullie op dit moment nog mee bezig zijn.

Gr Johanna John en kids.

monique

Spannend, maar kon je wel ontspannen zwemmen als je die waarschuwing voor stingrays krijgt?? Zit toch ineens met Steve Irwin in mijn hoofd....... Leuke foto´s overigens.