johnderuig.reismee.nl

Miami

Vanochtend was het echt vreselijk weer. Regen en onweer de duik van Sharon ging dus niet door. Ze moest zich al om 8.00uur melden, dus vroeg op.Erg jammer, en aangezien we vandaag verder gaan naar Miami, gaat het op Duck Key niet meer lukken. Hopenlijk in Miami.Als het alleen had geregend was het geen probleem geweest maar met onweer varen ze niet uit.

De eerste indruk die we kregen van Miami was echt vreselijk, we hadden echt zo iets van: wat een vieze stad en wat doen we hier waar is die mooie stad die we in de tv-serie's zien.op elke hoek een zwerver, er stond er zelfs één met de broek op haar knieën en kont naar achteren te gillen. waarneer komt het nou!!! Volgens mij problemen om te poepen. En dat in een winkelstraat. Echt walgelijk.

Maar toen we bij de haven aankwamen werd het allemaal beter een heel ander gebied en zo dicht bij eigenlijk. Jef zag nog bekende huizen en gebouwen van een spel dat hij speelt, heel apart als je er dus loopt, je bent er nog nooit geweest en je herkent dan het een en ander.

Bij de haven hebben we nog kunnen regelen dat Sharon morgen gaat duiken, ik hoop dat het weer mee zit. vandaag was het weerin miami verder warmdroog en bewolkttot aan het eind van de avond toen kregen we toch weer een regenbui.

Vandaageen paarfoto's van dolfijnzwemmen erop gezet, maar met fotograferenstonden we eigenlijk te ver weg om close-up foto's te krijgen dus die hebben we besteld en staan op en cd.

Monique als antwoord op je vraag.Sharon en ik hebben het ook nog over Steve Irwin gehad hoor, maar ik had gelezen dat als je langzaam het water ingaat de roggen wegzwemmen, en we hadden natuurlijk waterschoenen aan.

De groeten weer en voor degene die dit weekend op vakantie gaan. Een hele fijne vakantie en ik hoop dat jullie net zo genieten als wij hebben gedaan.

Joke en wim

Erg leuke foto,'s met de dolfijnen volgens mij zijn jullie zo beetje op het eindpunt hoop dat het nog lukt dat duiken en nog leuke paar dagen en goeie terug vlucht

Opa

Sharon van harte
Gefeliciteerd met je
Verjaardag groetjes
Opa Dora

De Vosjes

Hoi Sharon, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En is het duiken nog gelukt?