johnderuig.reismee.nl

laatste dag

Eindelijk weer internet. 2 dagen geen internet gehad kon dus geen verslag bijwerken. maar dat heb ik net goed gemaakt. Ik heb net de foto's erop gezet van de duik van Sharon .

John is de laatste koffers naar de auto brengen en dan gaan we bij het zwembad zitten, onze vlucht gaat vanavond om 21.30uur dus we moeten ons nog even vermaken.

We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar ik ben toch ook wel blij als ik in mijn eigen bed kan liggen. het is altijd wennen een ander bed.

ik zie jullie allemaal weer snel

groetjes

Reacties

Reacties

rienk

je eigen bed ligt het lekkerst. idd dus nog even geduld en je bent weer in amersfoort. jullie hebben zeker een top vakantie gehad. wij vertrekken morgen ochtend om 11.oo uur vanaf schiphol. ik denk niet dat we een bakkie kunnen doen bijStarbucks. wie weet zwaaien we effe naar elkaar. dikke kus goede vlucht terug xxx rienk en de rest

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!