johnderuig.reismee.nl

Los Angeles

Ha, na een lange goedverlopen vlucht ,zonder dat we een film konden kijken omdat het systeem kapot was,zijn we gearriveerd in het inmens grote Los Angeles.Nade vluchten het invullen van de nodige papieren werden we ontvangen als criminelen want............. vingerafdrukken en een foto moesten gemaakt worden voordat we de stad inmochten. Op naar de Auto die natuurlijk groot was.Een Kia sedona 7 personen. We zitten in een prima Hotel en na een goede nachtrust hebben we een heerlijk amerikaans ontbijt genuttigd!! Vervolgens heben we een stadstour gemaakt met een Hop On ,Hop OFF Tourbus door los Angeles om alles goed te kunnen zien en niets te missen.Een prima dag dus en veel gezien!! We zijn op de hollywood boulevard geweest we de walk of fame hebben bezocht. We zijn in Beverly Hills geweest ,langs film studio's gereden,de duurtste winkelstraten bezocht (en niet te veeluitgegeven) en erg lang op venice beach en monica beachgeweest omdat het daar leuker was dan we verwacht hadden. Jeffrey heeft zijn eerste zonnenbrillen gescoord en zijn eerste Skinny jeans en Sharon heeft een Hollywood vest gekocht.

Een heerlijke maar lange dag geweest.

Nu lekker slapen en morgen naar de universal studio's!!

jannette

Heej John,
tuurlijk moest je vingerafdrukken afgenomen worden, je ziet er dan ook erg crimineel uit.

Wat gaaf dat je op die bekende plaatsen bent geweest. Normaal zie je die in films.

Veel plezier nog en een dikke kus van Fat.

groetjes aan je gezin.

Tot gauw.
Jannette.

Martine Brons

Ik sta helemaal versteld dat jullie niet tot het einde in het park zijn geweest. Johanna, was je ziek of begin je leeftijd toch parten te spelen? In ieder geval leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben. Ik zou zeggen, geniet ervan! Zo'n reis maak je uiteindelijk niet jaarlijks! Groetjes, Martine.

trudy

goed he dit had je zeker niet verwacht en ed zit in de tuin dus je heb me eindelijk achter de computer leuk om dit te volgen zo temerken genieten julie en daar is vakantie voor bedoeld hier gaat alles goed groetjes allemaal

Jannie Bakker

Ik vind het erg leuk om iedere keer je verslag te lezen , wat zien jullie veel en wat een indrukken doen jullie op ,ik ben zeer benieuwd naar de foto's . Geniet van nog meer moois.

Groetjes Jannie

nelleke

hee vakantiegangers,

wat leuk om jullie zo te zien.
en geweldig zo'n vakantie, geniet en groetjes