johnderuig.reismee.nl

San Diego

Zo het is alweer 2 dagen geleden dat ik schreef dat we naar Carlsbad zouden gaan.

Voordat we deze afstand van Los Angeles naar Carlsbad gingen maken zijn we nog even naar de Hollywood Sign gereden, die moet je natuurlijk wel op de foto hebben.

Na 2,5uur gereden te hebben op inmens grote soms wel 8 banen breden niet zulke mooie snelwegen(dan zijn de wegen in ons kikkerlandje toch wel goed geregeld)kwamen we aan in Carlsbad op onze kamer hebben we wat gegeten en zijn toen naar San Diego gereden.

Een geweldige stad met een leuke winkelstraat de Gaslamp Quarter en Seaport village waar je lekkere dingen kon krijgen.Daarna zijn we naar de haven gegaan waar je een vliegdekschip kan bezichtigen, dit wilde John graag, want als oud marineman moet je dat natuurlijk wel gezien hebben, helaas waren we een kwartier te laat en mochten er niet meer op.Morgen dus nog maar een keer terug.

Lekker gegeten bij de mexicaan en daarna terug naar het hotel, waar we als een blok in slaap vielen.

De volgende dag gisteren dus, zijn we eerst naar het vliegdekschip gereden, en hebben die aan de binnenkant bekeken, erg groot dat daar toch zoveel mensen op konden.

Bij John riep het natuurlijk wel herinneringen op want hij heeft ooit met zijn marineboot naast een Amerikaans vliegdekschip gelegen.

Daarna naar Sea World daar waren we om 13.00uur en zijn tot 22.00uur gebleven, wat een gewelige shows, vooral die met de Orka's en de avondshows waren alleen nog maar beter.

wat krijgen ze toch een hoop voor elkaar met die Dolfijnen en Orka's

vandaag gaan we naar ons volgende hotel in Palm Springs, dus weer en stukje rijden.

tot gauw

Johanna