johnderuig.reismee.nl

Laughlin

zo daar zijn we weer

Op weg van Palm Springs naar Lauglin, zijn we naar een National Park geweest, nl. Joshua Trees.Leuk om te zien maar veel van het zelfde.In het park heb ik voor het eerst met de auto gereden, wel wennen want het is een automaat, je wil toch steeds schakelen en je koppeling gebruiken die er niet zit. Het gevolg is dat ik met 2 voeten op mijn rem stond en de koffers bijna in onze nek lagen.volgens John was het nog erger, maar het viel heus wel mee.

Daarna een lange reis van 100miles dat is 160kilometer door de dessert(woestijn voor de gene die dit niet weten) Nou dan word het erg rustig in de auto en gaan de meeste liggen pitten.Ook ik bijna heb daarom wat Cola gedronken wat ik eigenlijk nooit doe, het hielp wel.

Aangekomen in Lauglin wisten we niet wat we zagen, een inmens groot Hotel met allemaal gokautomaten in de hal, oftewel een casino hotel.

Daar hebben we wat gezwommen en lekker in de zon gelegen en zijn wat gaan eten ondertussen was het alweer bedtijd, de kinderen waren zo moe dat ze niet eens wilden gokken, we gaan toch nog naar Las Vegas.

dit was het weer, tot de volgende keer