johnderuig.reismee.nl

Sedona

Vandaag heben we niet zo lang in de auto gezeten, ongeveer 3 uur.Een erg mooie route waar we dus ook een paar keer bij zijn uitgestapt.mooie uitkijkpunten waar je diep het dal in kon kijken.

Ook hier zijn we toen we aankwamen in het hotel even lekker gaan zwemmen en hebben lekker in de zon gezeten,een prachtig uitzicht vanuit onze kamer.

Daarna zijn we het plaatsje Sedona ingegaan een leuk Cowboystadje met leuke winkeltjes.Om 17.30 moesten we verzamelen bij een Jeep, omdat we een Jeepsafari zouden doen.

Een Cowgirl heeft onze Jeep gereden, nou ze kon er wat van, toen ik tegen Sharon zei dat het wel een Achtbaan leek zei ze dat het zelfs erger was, maar wel geweldig.Met de jeep zijn we de Red Rock Creek ingeweest, waar ze dus over de meest hobbelige wegen(eigenlijk kan je het geen wegen noemen)en de meest maffe rotsen reed.Ze wist er veel over de planten en de rotsen te vertellen. een tof mens met mooie humor.Wij vroegen aan haar hoe warm het was vandaag en ze zei dathet ongeveer 40 graden was, erg heet dus, maar ik moet zeggen dat je weinig last hebt van de warmte het is hier niet zo benauwd.

Heerlijk gegeten en we hebben ook cactuspatat geprobeerd ik vond het wel lekker, maar de rest niet.De buffel hamburgers waren beter.

Morgen naar de Grand Canyon, volgens velen 1van de zeven wereldwonderen

we kijken ernaar uit

groetjes uit een ver Amerika

Reacties

Reacties

Jeanet Meijer

Hoi Johanna en familie.

Leuk om jullie verhalen te lezen. Het lijkt me een hele
ervaring. Ik blijf jullie volgen en nog heel plezier.

Groet Jeanet

Rienk+ familie

heee Toppers!
ik ga later de verhalen wel lezen.
maar het ziet er geweldig uit!
Heb je die IPhone nog gekocht?
Heb je veel geld verloren in las vegas, Want so slim ben je niet!:p

Dikke kus van ons allemaal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!