johnderuig.reismee.nl

van Sedona naar Grand Canyon

We hebben een paar dagen niet kunnen internetten dus we beginnen met 10 augustus.

Die dag zijn we van Sedona naar de Grand Canyon gereden, voordat we Sedona uitreden zijn we naar het Slide rock statepark gegaan, met het idee om daar van de rotsen te kunnen glijden,dat idee hadden we gisteren ook al maar toen was het vol en was de wachttijd zolang dat we hadden besloten om het uit te stellen tot de volgende dag, tenslotte hadden we ook nog een Jeepsafari besproken.

Helaas mochten we geen gebruik maken van het slide rock gedeelte we mochten wel naar binnen maar niet zwemmen en ook niet gliden of pootje baden, er waren teveel bacterieen in het water.

Op weg dus naar de Grand Canyon.

Ongelooflijk mooi en groot, we hebben daar onze hele middag en begin van de Avond doorgebracht.Mooie zonsondergang gezien daar en Sharon heeft Jef ook nog gered van de Afgrond.(hahaha) Ondanks de spanning konden we gelukkig foto's maken.Deze volgen als we

thuis zijn.

joke en willem

fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
we hebben jullie verhalen gelezen,jullie houden het daar nog wel even uit .
geniet er maar van .
laat even weten hoe laat je aan denkt te komen,het vluchtnummer en het telefoonnummer van johanna haar vader.
via de sms graag.
heel veel plezier nog.