johnderuig.reismee.nl

Grand Canyon /Las Vegas

Vanochtend hebben we een helicoptervlucht gemaakt boven de Grand Canyon, tot teleurstelling van Sharon zat Jeffrey voorin de Helicopter naast de piloot, en Sharon zat tussen mij en John in, we kregen namelijk plaatsen toegewezen en we mochten niet wisselen.Ze had hier zo naar uitgekeken, maar ze vond het geweldig.Het was ook een geweldige belevenis, geweldig uitzicht.

Daarna op weg naar Las Vegas, via de route 66

Die route moet je gezien hebben, vol met oude auto's en herinneringen aan de jaren 60 en 70 echt heel leuk , dus veel foto's.We hebben met zijn allen al zo'n beetje 2000 foto's gemaakt. De fot's kunnen we er hier helaas niet op zetten, dit gaan we thuis doen.

Via de Hooverdam, die inmens groot is en nog groter word.

Alleen het binnen rijden van Las Vegas gaf al een enorme indruk, de hotels zijn ongelooflijk groot,complete winkelcentra's van binnen en elk hotel heeft zijn eigen thema,zoals venetie, New York, Rome enz, elk hotel kon je bezichtigen en elk hotel had een groot casino vanbinnen nog nooit zoveel casino's gezien.Ook wij hebben veel gezien en gelopen.en uiteraard ook een gokje gewaagd.

Het was in Las Vegas behoorlijk warm, s'middags was het 47 graden en s'avonds om 23.00uur was het wel 5 graden kouder!

In Las Vegas zijn we 2 nachten gebleven.