johnderuig.reismee.nl

Mammoth Lakes

Vandaag vanuit Death Valley, waar de temperatuur het zelfde wasals gisteren, maar geen wind dus veel aangenamer, zijn we richting Mammoth lakes gereden.

Vanuit het dorre landschap richting de groene bergen, zo'n verschil binnen een redelijke afstand.Het rook er gewoon heerlijk en de temperatuur was een stuk aangenamer, het was hier vandaag 22 graden, een verschil dus van 27graden met de Death Valley.

In Mammoth Lakes hebben we een kabelbaantocht gemaakt hoog in de bergen, voor Sharon was dit een overwinning, want ze heeft hoogtevrees.Ze was ook blij dat ze weer beneden was.

Een schitterend uitzicht en het was daar boven nog koud ook 13graden en een straffe wind, er lag zelfs nog sneeuw.

Vervolgenshebben we de nodige meren bezocht en weer mooie en gekke foto's gemaakt.

Daarna wat winkeltjes wezen bekijken in het centrumstelt niet veel voor, wel heerlijk gegeten.

Voor het eerst hebben we onze spijkerbroeken aangedaan, want het koelde hier aardig af vanavond, niet gedacht dat ik die nog nodig had.

Morgen weer een mooie dag voor de boeg.

ansjelien

leuk om zo een en ander te lezen, fijne week nog, groet ansjelien

Corrie

Ben net zelf terug van vakantie en zit ff jullie verslagen te lezen. Zo te lezen hebben jullie het erg leuk. Ik ben wel benieuwd naar de foto's. Veel plezier nog.

rienk

he vakantiegangers heb jullie verhaal nu helemaal gelezen hebben jullie ook nog rustmomenten? het klinkt echt geweldig. leuk om te lezen. hier is het een hele rustige zondagmiddag renate is in ijsselstein michelle bij pieter en folly is aan het werk. zelf mag ik morgen weer beginnen. ik zit lekker in de zon in de tuin. onze vakantie zit er nu echt op. neem een starbucks of een lekker lokaal biertje van ons. nou de groeten van ons uit de geest. xxxx rienk folly renate en michelle.

caroline

lieve familie,
wat maken jullie een fantastische reis en leuk om dit te volgen. ik wens jullie nog hele fijne dagen toe.
hartelijke groeten en alles gaat goed.
groetjes uit bilthoven.