johnderuig.reismee.nl

Yosemite park

Vandaag was het een leuke lange en zonnige dag

We zijn vroeg vertrokken uit ons hotel om vervolgens naar Bodie te gaan.Onderweg zagen we nog een paar hertjes lopen, even gestopt om een foto te maken.Bodie is een Ghost town, waar we al veel over gelezen hadden op internet en wat zeker de moeite waard was.Een vervallen stadje met een casino,hotel,school,brandweerkazerne uit de oude tijd waarvan het meeste was nog zoals het vroeger achtergelaten is. We hebben daar wel 1,5uur rondgelopen,.

Daarna zijn we naar Yosemite park geredenen hebben daar de rest van de dag doorgebracht een schitterend park met watervallen, leuke riviertjes waar we even door heen hebben gelopen(het leek de Ardeche in frankrijk wel)en aan het eind van de middag nog een lange wandeling gemaakt naar beneden naar de Sequoia bomen, deze bomen zijn extra groot en hoog,leuk om te zien.De wandeling terug voelde we aardig in onze kuiten, want we moesten natuurlijk ook weer naar boven.Daar aangekomen zagen we iets minder leuks, iemand had met zijn auto tegen die van ons gezeten en daar zit dus nu een aardig deukje in.Zoals je natuurlijk wel verwacht, geen telefoonnr of naam van de dader.We horen donderdag wel hoe dit gaat aflopen.

Verder hebben we die dag nog een paar herten en eekhoorns gespot erg leuk om dat te zien.

Aangekomen bij ons hotel bleek dat we overboekt waren en moesten naar een ander hotel,wat luxer en groter was.