johnderuig.reismee.nl

Canada

Vandaag is het 6 juni, 5:30 in de ochtend Canadese tijd en we zijn alletwee klaarwakker, dus maar even aan ons reisverslag werken.

Gisteren een lange 9;5 uur rustige vlucht gehad, en goed aangekomen in Vancouver. Het is een raar idee dat je om 15:20 vertrekt vanaf Amsterdam en dan om 15:50 aankomt in Vancouver. Het tijdsverschil met Nederland is 9 uur, terug in tijd. Ik had gelezen dat het bij de douane in Vancouver wel lang zou kunnen duren maar dat ging allemaal vrij snel. Om 17:15 waren we al in het hotel.

Toch maar even Het centrum van Vancouver ingegaan, daar de stoomklok in Gastown bewonderd en even door Chinatown gelopen, Chinatown stelde niet echt veel voor. We besloten toch maar wat te gaan eten om ons maar gelijk aan te passen aan de Canadese tijd, we kwamen in een best wel Chique restaurant terecht waar we een voorgerecht met wat friet hebben genomen.... en Jeff zijn eerste Canadese wijntje.

In het hotel is ook een zwembad en een Hottub, omdat we best vermoeid waren zijn we terug gegaan naar het hotel om daar even in de Hottub te gaan zitten, maar om dit te vinden was wel een gedoe, we kwamen in badkleding met een handdoek omgeslagen in het restauarant uit??, ik kan je vertellen dan voel je je wel een beetje ongemakkelijk. Dus terug omhoog naar onze kamer namen we een andere weg om vervolgens in de verkeerde toren van het hotel terecht te komen, daar hebben we besloten om maar met de brandtrap te gaan, want om nu een rondtoer met natte zwemkleding en een omgeslagen handdoek door het hotel te maken was niet echt een optie, wel vermoeiend want we zaten op de 7de verdieping en waren het best zat, maar ach we hebben er wel om gelachen.

Vandaag gaan we Vancouver echt verkennen, maar dat lezen jullie later.

Groetjes Jeffrey en Johanna

John

Leuk hoor zonder mij maar van harte gegund, zo’n moeder-zoon moment?

Monique

Jo, ik heb er net smakelijk om gelachen. Wat een hilariteit. Wel zalig dat je die extra’s hebt nu je toch moet acclimatiseren Ik ga jullie volgen. Heel veel plezier samen!!!!

Saskia

Klinkt allemaal goed! Hoop dat jullie snel wennen en het ontzettend leuk gaan hebben! Ik blijf volgen! ?

Bertina

Echt iets voor jullie. Leuk om te lezen. Hoop niet dat jullie vaker de weg kwijtraken. Heel veel plezier saampies. Ik ga het volgen